Jul, jul, strålande jul.

Hej, God Jul! Ja igår var det julafton vist! Min julafton blev lyckad, som vanligt. Det var sjukt god mat, uber gott godis och fin fina klappar! De bästa var min divansoffa som jag fick av tomten...och prada parfym och lochen(stavning?xD) som jag fick av min moster :3 ska bygga ihop soffan imorgon tror jag...idag har jag bara slappat och tittat på film med filmen och ätigt prinskorv, stektpotatis och rödbetasallad, fy fan vad gott det är!! Sen så har jag givitvis festat loss på massa godis och en aladin ask :3 men ja imorgon ska jag fixa soffan tror jag och fixa lite sista julklappar till på tisdag då jag nämligen ska fira jul igen! Hejdå ha en trevlig julhelg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0