Jag vill ju bara sjungaaaaaaaaaaaaah, om Kaataariiiiina...

Hej har inte så mycket att säga, dagen spenderades i musikenstäcken. På raster på bilden så här är ett litet smakis på vad som spelades på datorn...

Den svenska björnstammen – Svalkar vinden

Den svenska björnstammen – Kärlekens matadorer

Den svenska björnstammen – Till mor

Deportees – Medicate It Right

Deportees – When They Come

Lady Gaga – Hair

Kent – Järnspöken


bara för att den e sååååå söt! ^^

sedan måste jag ju skryta över mitt/nikes skit coola guld/brons färgade nagelack från elf!







ah nu ska jag läsa min engelska bok som ska va på engelska, men den e på svenska=fail jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0