I'm not trying to cause a b-big s-s-sensation

börjar med ett citat från en väldigt fin tjejs blogg xD :

"Idag var jag på en mycket trevlig vinprovning med min väninna Diddi - utbudet av olika vinsorter var lite knapert (en sort only - hemgjord dessutom) och lokalen för vinprovningen kunde haft en trevligare arom (tjejtoan på övre plan). Men annars var sällskapet utomordentligt trevligt som alltid och trots att jag smakat bättre vin var det i alla fall bättre (och roligare) än skolans blaskiga, kalla kafékaffe..."

Hahaha älskar hur du skriver, så roligt ^^ passar på att länka också bara för att duär igång igen!
http://thatbeep.blogg.se/

det var en helt okej dag i skolan idag med vinprovning, mycket äklig sårt! xD sen var det även adventsspiral också, lite mysigt tycker jag :)

Nu har jag även precis snackat med tove på telefon i en timme, skönt att bara prata med henne om allt som händer och skola, och ah livet! :)




ah ganska najs liv endå, att bli en lampa...

The Who – My Generation - Original Mono Version åh vad jag älskar the who :3

nu ska jag sova snart tror jag, vi ses! <3


Kommentarer
Postat av: moset

hihi första gången jag blir citerad tror jag :3 stolt BILDEN <33333 hahaha

2011-12-02 @ 17:42:03
URL: http://thatbeep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0