Det känns som jag har blivit misshandlad, hårt.

Jag mår skit, har ont i hela kroppen.

 Igår när jag skulle lägga mig skulle jag släcka lampan och sedan ta mig till sängen. När jag släcker tänker jag, nu ska jag gå försiktigt för att jag inte ser så mycket. Jag tappar balansen och rammlar, jag hamnar på min högtalare som står på golvet. Hela min vikt fästs på en punkt där den vassa högtalaren träffar, på revbenet. Det blir ett jack, jag rammlar ned på golvet och slår i höften och skär mig vid ena smalbenet på en planka. Jag drar mig upp på sängen och kan inte andas, jag försöker men det går bara inte. Det gör så sjukt ont. Jag börjar gråta och kan andas igen, jag tar mig in till mamma och storbölar, jag kan inte prata hon tror att jag har brutigt något och det gör väldigt ont nu mer såhär dan efter, men jag tror inte jag har brutigt något kanske nån spricka, men jag har inte kraft att ta mig någonstan och kolla upp det, jag ligger i soffan nu och ojjar mig.

Det gör ont vad jag än gör, andas, skrattar, går, äter. Fan.
Tumblr_lm40vfqgjs1qcriuao1_500_large

så nu ligger jag i soffan och tynar bort, vi ses.


Kommentarer
Postat av: ellen

nej stackare! <3

2011-12-29 @ 16:56:13
Postat av: ellen

nej stackare! <3

2011-12-29 @ 16:56:55
Postat av: Sara

oj, låter inte kul alls, hoppas det blir bättre!<3

2011-12-29 @ 22:08:00
Postat av: diddi

jaah...:/ ska nog ta mig till docktorn, inte för att man kan gipsa magen xD hoppas det blir bättre med, tack <3

2011-12-29 @ 23:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0