bakis, hepp!

Hahah, jag är såååh seg och trött kan typ inte tänka klart, skriva bra, utan att behöva skriva om det några gånger...
ja jag är bakfull. Och det suger för jag ska ha luciatåg idag i drottningholmsslottskapell...för se hur det går. Det blev en lyckad kväll med ett litet trevligt sällskap, moa, steffe, jonte och jag. Stefan hade fixat en låda tr3 apor och päroncider. Så vi satt i hans källare och spela kort och drack, jag gillar att hans familj kom in ibland och vi stälde ner allt på golvet bara, stabilt! Nej men det var väldigt kul och trevligt!

Och moa jag är så jääävla glad för din skull, verkligen. <3

sååå nu borde jag plugga, kommer inte gå, hejdå.


jag har alltid undrat! :O


Kommentarer
Postat av: moset

<333333 :DD

2011-12-04 @ 19:16:00
URL: http://thatbeep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0