And I'm floating in a most peculiar way, and the stars look very different today

hej.

Idag har jag shoppat lite med mamma, det var en heldag med mamma med fika och mys, så det var just det, mys. Jag gjorde mitt första köp på kort också, en dunjacka, från esrit, super nöjd! Det var fett kul att sätta i kortet och trycka in koden, ja jag är lätt road...xD så tusen på kontot kommer väll försvinna rätt så fort...heheh

usch jag e skit trött nu och har typ ångest inför skolan, för allt plugg som kommer och allt jag måste göra INNAN skolan börjar. Fan. Och jag som trodde offer skulle vara mindre plugg än andra skolor, jag hade fel D:

Åh jag är så jävla sugen att köra en sista minuten till typ spaiern nu, är så jävla trött på trist sverige! Jag skulle ju ha råd med det, men det känns endå lite onödigt, ia alla fall till spaniern nu den här årstiden är det ju inte så jätte varmt där, typ som senvår här...:/ så nä, aja skit kul att läsa om mitt gnäll, jag vet. NOT.

nu ska jag sova ses, i ett annat universium!

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0