packar inför en vecka på Gottland med klassen, och A-klassen! :O Får se hur detta slutar...

hej!

Eh super seg idag vet iinte varför
faktiskt men ah :p

igår var jag på min moster 50-års middag det var trevligt, jag blir alltid lika förundrad över hur otroligt hög ljud nivå det blir när vi träffas, släckten alltså. Alla gillar verkligen att babbla på så även fast man är 10 pers låter det som som en hel skolmatsal....xD

men innan jag åkte dit så börja jag på min kjol och har väll kommit halvvägs ungi :) idag årkar jag nog inte sy på den får se...
Just nu packar jag inför klassresan imorgon, ska bli spännande :O Jag och mamma köpte massa proviant till mig som jag ska knapra på, bullar,500gkex...tuc kex, massa nötter, 400g ekologiska russin och massa godis! Mamma tyckte så synd om mig när det kommer bli mycket pasta sallad till luncher, jag HATAR pasta sallad och det gör mamma med :p så jag hoppas jag överlever vecka :O :3 nu har jag "typ" packat klart ska väll göra det sista sammtidigt som jag lyssnar på Ultravox på LP-spelaren!



fickor och allt :p


proviant for life ;3

Ultravox – Dancing With Tears In My Eyes

nu ska jag fortsätta ses! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha det så bra på Gotland!!! :D<3

2011-08-28 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0