undrar vad planen är...

hejEric var helt underbar igår såååååå snyyyygg! Jag dog lite, eller ah ganska mycket. tog inga bilder själv hade ingen kamera med mig så jag snor dessa från grönan! :p
det var verkligen super tack eric och ni tjejer! <3

Eric Saade 25/8-11

Eric Saade 25/8-11

Eric Saade 25/8-11
snygg och svettig....;)

Eric Saade – Hearts In The Air yeah!

juste Ruhi tycker att jag är en pessemist med humor...bra att veta xD den bästa persoligheten enligt wolfgang tydligen få personer som är det också....>.<

men idag är det något annat som gäller nämligen bo kaspers! :D Med finaste Tove, Frida och Vicky! :D

Bo Kaspers Orkester – Samling <3

shitt på mondag åker jag på klassresa hoppas det blir bra nu då! :O
 nu ska jag dusha sen ska jag äta middag i stan med tove ses! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0