sjukling lagom till starten.

 jag orka inte blogga igår var så inte på humör. Jag har börjat bli sjuk så här lagom till skolstarten...-.-" skulle kanske gott till grönan idag men jag tror inte det blir så för det är as bra väder så det kommer va knökfult...-.-" får se vad jag gör kanske jobbar, wiiihu -.-" nej men vi får väll se blir kanske en tripp till stan med nike, aja som sagt vi får se!



John Denver – Take Me Home, Country Roads
nikes och min låt två fina stämmor en gitarr men jag ska också lära mig den på gitarr då blir det plötsligt. Två stämmor en akustisk gitarr och en stålsträngad! Schnajdigt.

inte för att jag kan sjunga idag för min röst låter smått förjävligt men endå :)

hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0