shitt 9000 för några gångjärn, helt insane. Ska det vara speciella så ska det väll vara det, antar jag xD

Tjenixen! Kom ju hem från Skåne i tisdags men har inte pallat blogga något :p

Det var underbart att träffa tjejerna och vara i skåne och danmark, verkligen super kul! Vi gjorde mycket skoj och pratade massor!

 ja igår så jobba jag på huset sen börja det regna lite så vi åkte till pappas verkstad och målade fönser, det är tålv fönster men det är så jävla mycket delar till ett fönster :O Lite roligt också att fika rumet/köket är super fint :p ganska oväntat på en värkstad men är det snickare som har den liksom, så jah :p

idag har jag vart med Tove vi har inte sett på typ år (inte på hela sommarn i alla fall:O) så det var heeeeeeelt underbart att träffa henne och prata ut om allting och bara vara med varandra!

nu kommer lite bilder från skåne!











efter en vecka nästan helt vegitarisk är man så jävla sugen på kött så detta blev middagen när jag kom hem inte helt fel...;)

lyssnat på denna så sjukt mycket på senaste tiden den är ju så klock ren älskar att deras låtar finns på spotify men videorna är ju klockrena de me! The Lonely Island – Motherlover

nu ska jag fortsätta titta på tv, ses! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0