eheheh

Det var skit mysigt att träffa moa igår var ett tag sen sist! Vi stack till rålis efter "konseren" och såg black swan och köpte årskort och fick goodiebags så det var lyckat! Filmen va skit bra vi kunde dock inte se hela för ekeröbussarna suger så vi får se slutet någon annan gång! :p

 idag har jag vart i stan med nike, hon ville sjoppa lite och jag var ju tvungen att följa med....tufft liv som personaly shopper...:/ vi åt lite glass också, gott. Nu har jag ätigt sen lunch och snart är det väl middag...xD Ikväll ska jag och nike på Cirkus Cirkör på skolan! Har tänkt att se det i ett år faktiskt så det var ju trevligt att få en biljett gratis! :D sen ska jag hem till Sara och träffa tjejerna och ha lite sleepover jag kommer lite senare då men det ska bli mysigt endå! :3
nu är det PLL som gäller!

Lasse Lindh – Du finns inom mig (en sång för J) 




en trevlig överrasking....heheheh :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0