dreggel, dreggel...

tjah tjah bloggen!

skolan rullar på och jah vi har massa bokbindning en lektion varje dag, det är najs det! Fast Rohi (stavning...:s) tycker nog jag e ganska irreterande som ställer massa frågor hela tiden varför man ska göra vissa saker och så....xD men det får han stå ut me, säger vi ;)

imorgon börjar min kör igen, kul! :) sen ska jag på Eric Saade!!! :DDD med tjejerna, kommer bli naaajs! så jaah nya albumet här då:

Eric Saade – Vol. 1 ! och min favolåt Eric Saade – Still Loving It finns också med på skivan, så himmla fin :3

juste jag dregglar sjuuukt mycket över Pradas höst kolektion i skoväg sjukt läckra...om jag hade mins 10000 över så skulle jag kirra ett par men ah...D:
men om jag råkade ha pengar över till ett par skulle jag inte kunna välja xD




coola ^^ nu ska jag gå in i duchen och sjunga saade, tror jag :p ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0