släcktbomb!

Igår var det släckt middag med halva släckten för nike dårå, det var väll kul, blev klappad på håret av mina killkusinen så klart xD idag var det fika med andra halvan av släckten! >.< jorgubbstårta, bullar, toskakaka, chokladkakor och saft muuums!
Lite senare senare åkte jag till stan och träffa upp mina tjejer i klassen, vi skulle va me på klädbytardag. Det var hult där inne så alla vi andra som inte fick plats gjorde en spontangrej på gården :p Det blev riktigt lyckat! Nu är jag hemma och har ätigt grillad entrecote med klyftpotatis med bea och örtsmör, supergott att grillen är framme! :D Nu tittat jag på tv och äter tårta ^^

imoron ska jag ha en heldag med mamma med shopping....? Om jag nu kan köpa nåt just nu....och sen åka till gustavsberg och kolla på porslin. Kanske bio också, om vi hinner...

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0