köpte massa godis, gott tyckte jag.

tjabba tjabba!

inpulsshoppade just ett par convers, de va så fin färg italian plum hette den..^^ och så var det rea så jag kunde inte låta bli :p







armband :)

tove ringde och bjöd in mig till pyjamaspaty ikväll, med folk från hennes skola, hade inget annat för mig så jag tacka glatt jah! Måste bara bestäma en pyjamaoutfit! ;)

imorogon är det påsklunch och sen på kvällen ska jag gå på bio med mina underbara tjejer! vi ska se skream 4! USCH jag hatar skräckfilm, har velat om jag ska se den eller inte men nu har jag bestämt mig för det >.< sen blir det sovmys :)

italian plum converseSecret Service – Oh Susie denna går runt, runt i mina lurar, den e härlig :)

just nu tittar jag på filmen prinsen och jag så söt film :3
neeh ny ska jag pinna vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0