I was born, to tell you I love you.


glaaaaass!<3

Tjabba det får bli ett ganska kort inlägg idag, jag pallar inte blogga så mycket nu när man e på semester ;)

Jaja nu är jag äntligen här Cypern, det är vartm, nästan lite för varmt man går runt i shorts och linne och jag vill ju använda min nya fina jacka...:o jag har nog inte riktigt vant mig med värmen heller..igår var vi i en liten stad, (namn?) det var trevligt, vi åt på en mysig resturang och fika på ett modernt fik, där det tyvärr satt ett gäng finskar och männen satt i bar överkropp, man har inte bar överkropp när man är i stan, herre gud, bläääh!

Jag shoppa lite och e jätte nöjd med det jag hitta! :) allt kom från samma affär, som så klart inte finns i svergie så klart, som alla andra najs affärer inte heller gör....>.<

slänger in en mycket snajdig bild.



idag shoppades det lite armband och örhängen.
Jag läser även st
Nu ska jag dra vidare till strandbaren, höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0