med ögonbryn tjocka som jag vet inte vaaad :p

Så idag var det maskerad dag då i skolan :) Jag var utklädd till vita drottningen i alice i underlandet :) Det blev en lyckad outfit tillslut tycker jag :3 Och vår klass vann bästa klädda klass! :D

lite bilder från idag som jag lånar av min fina vän moa









den röda drottningen, min syster min fiende. Neh inte riktigt men i filmen :p



min söta spader



sköna Pernilla :P



Willy wonka! :p



grymma swinny todd och bedorande edward scisserhand (edward vann även bäst klädda! :D)



alla fina utklädda :)

jah så har min dag sett ut!

Sen skulle pappa köpa en vårjacka och eftersom jag är den personlyshopper här till alla i familjen så skulle jag följa med så klart. Jag hjälpe han att hitta en jacka och 2 fina tröjor. Men det va lite jobbigt också eller vad man ska säga för i en affär var det en ganska ung kille som jobbade och ville hjälpa till och så, och jag märkte värkligen hur han flörta med mig, blinka titta prat, lite jobbigt läge så där när man e med sin pappa liksom xD

sen har jag packat hela kvällen! Skitt ska åka om 5 timmar typ, kanske borde gå och lägga mig....men gråt icke jag tar med mig datorn så klart så att jag kan blogga! ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0