med myror krypandes på porslinet....

Idag har det vart en jag-och-mamma-dag hela dan. Först nacka centrum, köpte bh och strumpbyxor och strumpor, tycker inte det räknas som shopping....så jag har nästan lyckats att inte shoppa innan cypern...*host host* sen så åt vi lunch och åkte till gustavsberg. Jag älskar att vara där^^ finns så otroligt sina serviser med fina möntser man vill värkligen ha allt....:p






åh denna servis, "fem myror" är en av mina favoriter, den ska jag försöka sammla på mig och ha när jag flyttar! På varje del är det fem myror utsatta för hand på olika ställen, så varje del är unik! Delarna är ganska dyra men med åren så! :) Vi köpte lite porslin och present till min kusin också! :) och även jag köpte lite presenter :)

nu e jag hemma och borde plugga...:S men jag orkar faktiskt inte nu så, njeeh...ses! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0