och där satt han och log...

Hejsan resan börjar dra ihop sig till sitt slut och jaah idag har jag bara solat och läst. Jag läser boken Elsas mode. Den är otroligt bra! Man fastnar redan på första sidan och kan inte sluta läsa den :pMen det ska tydligen vara en trilogi?! Så man får hoppas det! :) Jag är nästan klar med den, vilket är ganska otroligt, för jag läser ju mega långsamt :p sen har jag i alla fall martina haags nya som jag kan läsa efter denna. Hon skriver så bra och roligt så den är nog också en riktig höjdare!

Igår var vi i cyperns huvudstad, Nicosia(stavning?) det var skit, vi missa bussen fick vänta i timmar, ingen shopping och så bråka jag med mina föräldrsr som grädde på moset. Det var helt enkelt skit. MEN en underbar sak hände också. Jo vet ni, jag såg min DRÖM kille, min drömkille i perfektion EXAKT som jag har tänkt min drömmis. Rulligt blont hår, gudomliga käkben och kindbe, muskelösa armar, lång, solbrun, och mörka ögon med en intensivblick. Han hade ALLT detta! Helt sinnes! :O han satt en bit bort i resturangen och jag en liten bit bort. Vi titta på varandra enhel del och log men jag kunde inte hålla hans blick riktigt. Det hände inget så klart, han var ju gammmal typ 25? och vad skulle jag gjort med familj och annat liksom, neh. Men det var coolt, trodde faktiskt inte att jag skulle få se min drömkille, men plöttsligt sitterhan där, och då kan man så klart inte göra något åt det, eller ta chansen att ta kontakt.

Jaja kommer såklart ångra hela livet att jag inte gjorde något, men det skulle inte gått.

Tillbaka till idag, ja jag har då solat hela dan och vart noga med att smörja in mig ofta med endå, ser jag lite ut som en gris på vissa ställen, inte okej! Men pappa han....herreguuuuuud han ser på riktigt ut som en kräfta, en knallrödkräfta! Sjuuuukt kul xD

Sen var i och åt i Aya napa (stavning där också?) och jag köpte även en liten, liten plånbok i form av en uggla, flum men söt.

Allt för mig för denna gång, ses och hörs! :) <3


Kommentarer
Postat av: ellen

ÅÅÅ vist är elsa böckerna bra! Har läst dem två första och dem ÄGER! Hon håller på att skriva den tredje just nu

2011-04-21 @ 10:59:13
Postat av: Anonym

Åhh sk köpa den när jah kommerhem!! Har inte trean kommit än! :O hoppas den kommer ut snart då! :D <3

2011-04-21 @ 17:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0