jag checkar ut....

Såå nu sitter man här i lobbyn...vi ska åka hem idag kl.21.30 från hotellet och kommer hem typ 5-6 på morronen....>.< seegt! men det blir väll bra hoppas jag :) Är helt okej nöjd med resan, blev inte så mycket shopping som jag hade hoppats på och det berode mest på att de andra i min familj inte är shoppohollics xD Sååh de palla inte med mer än 1 timmes shopping, ganska sjukt....meen och andra sidan har jag ju mina pengar kvar ^^ men de senaste dagarna har jag i alla fall köpt en hel del smycken, 3 silverringar och 5 armband och 1 par örhängen :) nu ska jag chilla och ta det lugn försöka vila lite. Nu är elsas mode helt slut D: Men jag har börjat på martinas nya som sagt, den är otroligt rolig, passar min smak perfekt och jag skrattar massa xD



hejdårå blue village!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0