Jag är världs bäst på att förhandla om pengar!^^

Jag va i stan med mamma idag för att fixa presenter till nike som fyller 19 på söndag! :) Jag ska ge henne en turcos plånbok i läder, super fin! Mamma köpte trevliga böcker hon vill ha :p sen titta vi på kläder såklart, och gud hitta världens snyggaste skinnjacka! 1500:- bra pris! Den ska inhandlas i veckan. Den var värkligen skit snygg, brun och underbar. Jag skom inte skulle shoppa innan cypern, gick ju bra, shoppa lite ju förraveckan och så den där jackan på det där...hmm jajaja! Meeen jag har faktiskt bestämt mig nu för att om jag ska köpa jackan får man faktiskt sannsa sig lite! Hahah neh men tänkte ju köpa skor där :p

men jag hoppas värkligen att jag hittar jackan i rätt storlek, då blir jag apa glaaah, nu ska jag plugga -.- vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0