"Vill du ha ost?" neh..............DET SKULLE DU INTE SAGT!

Hej har inte vart hemma sen fredags typ :O

Fredag:

Milen syntes skymta i färran ett suddigt foto, skulle det någonsin bli klart?

jaah milen heheh jag börja med att jogga typ ett halvt var sen dög jag och fick ont i axeln(varför då liksom...:S) Så jag gick sen och som tur var hade jag sälsis med fatima hela vägen :) vi sprang runt judan för att vi inte skulle kunna gena och fuska, men heheh det gick alldesles utmärkt ;) om man e lite klipsk :p vi funska bara en gång fsaktiskt! :D

efter deet drog jag och moa hem till mig, och det blev väll lite längre här än väntat men det var as kult. Vi skratta en massa åt alla möjliga saker, höga pannor och PANDAN! xD heheheh

sen så gick vi vidare till bussen och buss gubbar gillar uppenbarligen mig...xP

moa bodde as gulligt med jätte fin tomt!^^ vi åt middag och sen drog vi oss till gästhuset och mös och titta på new moon och eclips och dreggla sönder ;) sen snacka vi och soov.

lördag:
dan efter åkte jag buss hem, sen åkte jag till kista med mamma och nike, jag köpte lite orlika strumpor och strumpebandshållare ;)

senare den dagen åkte alla tjejer till linnea på tjejkväll!Vi hade as mycket godis och dess då mer GODIS! :D as najs var det och jätte mysigt. Vi titta på 4 filmer och sommna 5 :p trångt som fan med det var mysigt emelan lennea och moa :p

Söndag(idag)

idag så dagen efter stormen ;P så va jag på solna blocks med familjen, det var väll så där :S jag e så trött på min familj just m´nu de e så jobbiga på nåt sätt :S men man får väll leva med det...

där var det även en tjej som gick in i MIG, och tappa då sin chokladboll på golvet...och sen skrek hon JÄVLA IDIOT till mig! då fnyste jag och gick vidare! Va fan liksom det var inte mitt fel jue! Jädra bitch! >:D

just nu känner jag mig as skum. hur ska dettta sluta?



bästis :3



hahh
   

           <3 DET BÄSTA EVER *VI DÖR AV SKRATT!* xD <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK för den fina bilden på mig bästis. Och JAG ÄLSKAR PANDAN. pffaahahahhahahahhahahahhahahaa



taskig chey btw! ingen kallar min bästis idiot!!

2010-09-26 @ 20:33:03
Postat av: diana ^^

du tog den ;3 hihi JAG MED, går inte att inte göra det! :O heheheheh



eller hur hooon var en bimboblatteidiot! :O tydligen gör man det D:

2010-09-26 @ 21:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0