I must admit that I, Been feeling so alone.... It's what I am, It's what I've been, What I've become

Jaaah imon blir set schoool :3 jag är inte direkt helt friskt om man ska säga så meen tillräkligt för att gå till skolan^^ det ska bli najs att se alla igen :) jag trivs bra med klassen och så jätte bra, fina människor :) men det är så klart en helt annan sak liksom :S det kommer inte bli som det vart allt flum och skvaller med er i skolan det finns liksom inte mer och jag saknar det som fan! Gråter för er, att jag har förlorat er på det sättet, skolsättet, för jag vet det blir ju alldrig så igen :( men jag trivs ju som sagt jädrig bra med det nya i klassen och skolan den är ju alltid bra<3

men vist saknas det nåt?

Mic Musicbox – Mononoke Hime <3





meee liiike ;D <3



där har jag bott i 5 dagar då typ :p


mm sweet...
:3

<3

Laleh – Hide Away

Hannah Montana – Don't Want To Be Torn

Billy Ray Cyrus – Ready, Set, Don't Go

Miley Cyrus – The Climb (Full Pop Mix)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0