dramatik! <3

Oj oj vilken dag....

kom presic på att det var alldeles för länge sen jag lyssna på dig timo! :O <3


bara ren glädje! :D
Timo Räisänen – Lovers are Lonely

Timo Räisänen – Goodbye Sad Songs

Timo Räisänen – Pussycat

messa med sara och hon skulle till vårdcentralen för att hon tydligen hade fått båleria! D': skiit hemskt! blev faktiskt riktigt orolig...:/ <3 men sen visa det säg att de inte hade lunch på vårdis så hon kom upp till skolan en dtund så jag satt och snacka med henne ett tag sen skulle jag ha lektion och hon skulle ner igen :) det var trevligt att se dig <3 det gick bra med sara och allt sen, hon har fått pencelin men det är inget farligt! :) PUH! <3 men det blidde ingen träning idag då så klart!
så jag åkte istället till stan med moa, linnéa oh kaja och hanna en stund. såå det var trevlans :)

Fan jag måste hitta en sån kasse alltså (fortfarande sur på dig bästis! :O)


love you! <3


Kommentarer
Postat av: Ellen

kasse?? Sur på vem?<3

2010-09-22 @ 16:25:08
URL: http://missln.webblogg.se/
Postat av: Sara

Älskar dej med :)<3

2010-09-22 @ 16:29:52
URL: http://saralangefors.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0