I don't mind it when you [whistles] Show your expertise, When the night always ends with a fight I'm excited, That you wind up next to me..

nemmen tjänare bloggen!

Hänt idag dåh? inte mycket det vanliga:) pluss att vi skippa lunchen idag och åt på donken istället, najs^^

meeen jaah boorde väll göra tyska glosorna....men jag vet ju att hur mycket jag än tränan på glosor fastnar de inte i hjärnan D: va fan ska jag göra liksom, jag ar ingen aning! :S

när jag titta på tv idag fundera jag på livet, det brukar jag göra, idag fundera jag på vad jag igäntligen vill göra finns många val, vad ska man välja. vi får se och hoppas på det bästa! :O :)

Josh Groban – February Song så vackert!

Kato – Desert Walk (feat. Outlandish) naaajs

Marina And The Diamonds – I Am Not a Robot <3


höhöh fan va najs ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ååh jag och Amanda brukade ju alltid plugga glosor med dej:( klart det går dåligt utan oss :(<3

2010-09-20 @ 21:05:19
URL: http://saralangefors.devote.se/
Postat av: diana ^^

jaah usch, det gick inte så bra dåh heller men endå! D: <33

2010-09-20 @ 21:12:04
Postat av: amanda

Hahah men du kommer väl ihåg ernst nehmen? :D <3

2010-09-21 @ 17:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0