va kan jag göra?

meeen åhhhh! kul jag tycker att jag är tillräkligt frisk för att gå till skolan imon meen jag får inte för mamma! D': jag vill jue dit! det är skiit tråkigt hemma och så är man själv och har ingen att prata med :'( bara ibland...:/

desutom sa jag att jag skulle träffa er då sa hon nej du kan inte träffa dina komåpisar när du är sjuk, då smittar du dem också :O buhuuuuh :( inte kul alla :'(

det är inte mitt fel att jag inte blir frisk jue :O
aja vi får väll se?

nu ska jag sova

Eminem – Stan <3

nu ska jag sova, godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Saaknar dej <3

2010-09-02 @ 22:41:43
URL: http://saralangefors.devote.se/
Postat av: diana ^^

Saaaknear er! D: <3

2010-09-03 @ 09:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0