Jag gillar det mer och mer.... :)

TJENARE BLOGGEN!

vi hade ju som sagt frukost i skolan och alla skulle ha med sig något var. Jag tog me KALLASPUFFAR^^ hihih det var uppskattat men det tog inte slut så vi åt en hel del puffar under dagen men de tog ändå inte slut! xD så jag tog me dem hem så jag åt puffar hela vägen hem...jag gick med en orange regnjacka och ett paket kalaspuffpaket i handen...jag fick lite blickar, hehe

sen va jag på kören idag, har inte vart där på två veckor liksom! :O så det var trevligt! fick visa mina tänder för alla mina körpolare :3
 
Just nu skiver jag på en intervju av martin den blir faktiskt bra xD den ska in imon men den e väll typ klar ;) den blir ganska kul :p

oj jag ska på kryssning imon känner inte alls för det :S Min syster vill att vi ska gå och dansa där också, kommer va massa fulla killar bara, mm treevlligt...;) vi får se hur det blir med den saken men jag packar ner party outfiten i alla fall ;)

borde sätta i min tandskena...


perfekt
VILL HA! asså as fin från mango synd att den e så dyr :p


Keane – A Bad Dream

Starsailor – Tell Me It's Not Over

<3Shout Out Louds – Impossible<3
min pappas typ jobb kompis vet inte riktigt men, det är i alla fall hans son som är Ted Malmros(bassist), hur fucking coolt är inte det!! :O jag sa till pappa att han måste ficka VIP biljetter till mig någon gång ^^ <3

seeey yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0