The memory I wanna forget....Is goodbye

hej

Johnny Nash – I Can See Clearly Now - Single Version <3
 
jag är fortfarande sjuk och har inte blivit bättre nu mår jag bara illa också....:/ och det har varit riktigt trist hemma själv jag titta på en film Its a girl boy thing, den var faktiskt bra :) annars har jag legat i soffan med musik i högtalarna i flera timmar och små stirrat på det antalet inloggade på fejjan oftast 5 sen ökade det plötsligt till 45! kul liv, kul >.<

sen kom familjen hem 5 typ då fick jag sälskap och mamma också och köpte halstabbletter, mangosorbe och ca 20 päronsplitt till mig så jag har ätigt ganska många splittrar ;)

idag var det det sista fångarna på fortet D: inte kul :'( men men

hoppas jag kan gå till skolan imon :S tror inte det....:'( och jag kan nog absolut inte gå på prada grejen heller, sund :/

Dolly Parton – I Will Always Love You - Original Version nog en av värdens bästa låtar, och orginalet ska det så klart vara!

Johnny Logan – Hold Me Now !






inge fel på snyggheten i kevin zegers ;)

hejdå
Miley Cyrus – Goodbye


Kommentarer
Postat av: ellen

hey vilken prada gräj??:)<3

2010-09-02 @ 11:20:34
URL: http://missln.webblogg.se/
Postat av: diana ^^

en tjej skulle sälja sin garderob med b.l.a prada kläder och gabbie, linnea och moa skulle dit dåra :)

2010-09-02 @ 14:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0