puffis?

Dagen idag har vart najz men lite jobbig för att jah int direkt ärt über frisk jur >.< men men skolan va kul i alla fall^^ kul att se alla efter att vara sjuk :) efter skolan så åkte jag till staden med min syster checka runt lite hon köpte en anteckningsbok sen satte vi oss och fika, varm choklad med grädde och så dela vi på en bronie(hon pröjsa^^<3) men jag har lovat att bjuda henne snart nån gång :p sen gav jag fram ett förslag till pappa att vi skulle köpa mat från donken och ta med hem(då mamma inte e hemma^^) han gick med på det men han tog sushi och en cheesbörjare :p så då modde jag värkligen gött! Nu har jag ätigt päronsplitt och cherrysaft också^^<3

imoron ska jag gabbi och linnéa på fotografiska? :) vi får se ;) det blir kul!

HOFFMAESTRO – Desperado

seees <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0