Nu ska mitt braceface bort äntligen! :O

Börjar med igår, hade en underbar dag med min amanda den var väldig dramatisk! xD hahahah <3 vi åkte massa saker på grönan och sen såg vi eric saade också, och usch så bra live han va! :D set var nog en dag man kommer minnas länge ;) efter grönan sov vi hos sara elle kom också :) <3

idag har jag målat på en grej till skolan, och lyssnat på musik hela dan <3

Men herre gud fick ett mess av tandläkarnen som det stod att jag skulle dit imoron kl.13.50! ;O jag trodde att jag skulle dit den 19, detta betyder alltså att JAG SKA AV MED MIN TANDSTÄLLNING IMORGON!!! omG....:S Är faktiskt lite nervös...:S men det ska nog bli bra :) sen ska jag LE

Amanda det måste vara ödet....! :P



hej då ståll!

p.s har sovis till 10.20 imorn ^^<333

Scissor Sisters – Fire With Fire blir fan lite sugen asså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0