Herregud...

Hello där jag har inte bloggat på hela dan men jag är ju lite små retard ibland...>.<  men men...

har väll inge spec att säga dårå, har målat massa idag då till människoarbetet:)

just nu har jag så ont i ryggen så att jag kommer börja gråta snart.....:/ usch

när jag gick hem idag med mig själv som alltid nu för tiden :( så har man ganska mycket tid att tänka på saker och ting. Ibland är det skönt men idag var det inte det inte alls, och plötsligt när jag gick där och lyssna på Snow Patrol – Run - Revised Album Version (som för övrigt var den ända låten jag lyssna på hela vägen, om om igen. som för övrigt är en av värdens finaste låt.) kom jag på att tänkte jag tanken: 
Det är jag mot värden. När jag tänker så blir jag så ledsen för att jag vet att det är sant, thats life. Hela livet tills man dör. Man har vänner kanske en pojkvän sen men det är endå du själv som lever just ditt liv inte din kompis, så är det ju.
 


To think I might not see those eyes
Makes it so hard not to cry
And as we say our long goodbye
I nearly do


Snow Patrol in my ♥


Kommentarer
Postat av: ellen

de e sant.. Vill träffa dig snart! <3<3

2010-09-16 @ 15:32:33
URL: http://missln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0