det växer och växer, bara mer och mer kommer det att sluta, vem vet? Jah jag har ingen jädra aning....

hej idag är det fredag.

Va jag gjort idag:

Vart o skolan och segat omkring ;) ätigt godis, skrattat med mera :)

sen va jag i stan me nike en stund, och träffa v på donken :O men det va najs ^^

sen såå funderade jag på hur jag skulle göra med hoffe men amanda kunde inte och sen blev det rätt tätt in på så då orkade jag inte så jag stanna hemma :P

det e vad jag gjort idag xD

Imoron inleds dagen med spinning kl:10.00! :O ;) sen så blir det grönan på dagen med älsking amanda och sen på kvällen ska vi se eric saade!!!! <333 xD

såå det blir naaaajs! :D

Corinne Bailey Rae – Put Your Records On finfint ska det vah!

Eric Saade – Break Of Dawn yeah! nejmen jag tycker faktiskt denna e ganska bra :3



"asså diana hur mycket godis äter du?" 
"heheh ganska mycket.....:3"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0