jasså det säger du...:P

HEjsan! VÄRDENS BÄSTA DAG IDAG!

börja med att vi åkte till stan fota random trafik och oss >.<

sen gick vi till HM ditt jag har ringt i 3 veckor om deras jacka som skulle komma till affären, på trend avdelningen, och idag så hade de den! :O så jag la undan den tills vidare kunde inte landa upp 2000 så där bara xD

sen hade vi bestämt oss för att äta på pizza hut lunch buffe, vilket vi gjorde det var skit gått som vanligt! Och jag åt 5-6 bitar :3 vi satt där i 2 timar och hade det sköj.

sen lulla vi runt lite hit och dit, sen hände det stora VI TRÄFFA KISSIE! moa och jag bad om att vi skulle få ta ett foto med henne och det fick vi! :p det blev fail för jag glömde att jag hade svartvitt på värsta mörka stället -.- men har förskt att fixa det så mycket som möjligt :/

sen sluta vi för dagen.
sen träffa jag ante för att jag skulle jobba lite med att ge påsar till folk som cyklade, nike kunde inte och de behövde en så jag hoppas in får typ 300-400 kr så varför inte liksom :p det var faktiskt bara kul typ :)

efter det då så skulle jag och mamma på piano afton, för att min kompis skulle spela där då :) Så innan kolla vi en snabbis på hm på götgatan dåra och där fanns den! :D jackan. Och jag fick den,
ÅH VAD GLA MAN BLIR DÅ! :D jag är lycklig :)

En fulländad dag alltså!!

30 Seconds to Mars – Closer To The Edge
 så nu känner jag för en sådan här ÜBER låt!


innan

nu går det inte att ladda upp efter bilden, typiskt! EPIC FAIL! provar att göra ett till inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0