65 st gammlingar på en kvart! Rekord! xD

oj har inte bloggat på as länge xD har inte blivt av liksom....:/ igår var jag och träna med amanda och sara alltid lika trevligt att träffa er <333

Vi hade skolfoto idag dårå! Jag tänkte klart jag ska le med tänderna ;) och det gjorde jag så att det stod härliga tider.....efteråt hörde jag mig av INGEN ANNAN GJORDE DET! KUL LIV KUL! mjäh asså jag ångar det som faan nu för att jag är SÄKER på att jag kommer se ut som ett mongolid....:'( usch


 jag hål timme 3 tretimmar och sen en tyska lektion efter det då kände jag "neeeeeeej jag pallar inte vänta i 3 timmar för att ha tyska!" såååå jag sa att de skulle säga att jag måde dårligt och gick hem xD när jag kom hem mådde jag faktiskt inte helt hundra och sommna i soffan på en gång:S där sov jag nu tills middan, och vakna att jag hade en kudde och filt på mig, mamma hade lagt den där :3 meen det var kykling gryta till middag, jag hatar det D: så jag har inte ätigt nåt än e inte hungrig :s så jag vet inte riktigt vad jag ska äta...vi får se vad jag gör :p

såå det e ganska fail för jag borde göra matte läxa men jag mår inge bra nu jue :S



Kent – 400 Slag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0