Oh , You never felt this lost before, and the world is closing doors...

jah jag hade ett hopp om att få gå till skolan idag men när jag skulle lägga mig spydde jag, så jag kunde typ inte sova och spydde bara en massa, så det blev ingen skolan :/ menem mår bättre nu i alla fall, det är ju bra :) men jag måste ta det lugnt satt jag blir frisk. Ska till landet(rödlöga) imorn inte helt pepp men det brukar vara sjuk skönt när man är där med naturen och den friska havsluften, plus att allt är så otrolit vackart där :) särskilt stjärnhimmlen sånna här tider :) så det blir säker mysigt.

jag kan ju ta med kameran och fota lite och så:)

Lamb – Gorecki



Moby – Wait For Me - Deluxe Edition otroligt bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0