mår skit, smit...

Mår skit.

asså as skum dag :S sluta med att jag inte kunde gå på kören och inte på gyminstrutionen heller :S varför?

jag mår skit illa, ont i halsen, ont i huvet(vilkry jag alldrig har:O) och har så ont i ryggen satt jag gråter )': varför ska jag behöva ha så ont i reyggen? :/


det värsta jag vet inte vad jag ska göra!? :/ vi får väll se hur detta slutar....


åh såg just att man hade fått en låt i inboxen av moa nu blev man genast lite gladare :3 <3
Plain White T's – Rhythm Of Love



Kommentarer
Postat av: PotatisMos

neeeej inte må dåligt! kommer du till skolan imorgon så ska jag bota dig med arnikasalva eller nåt. :D vi måste ju jobba på våran asm låt i musiken.....

2010-10-14 @ 20:09:53
Postat av: Diddi

johohoh sjuuuk D: men jag ska göra allt i min makt för att bli frisk! Yey arnikasalva >.< juste fan den hade jag glömt.....xD

2010-10-14 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0