JASSÅ DU TAR BARA MIN LAPP BARA SÅ DÄR!!??

va vi gjort idag då på vår foto vecka?....

köpt fotopapper,

vandrat omkring lite till gammla stan

blev intervjuvade av Ebba von Sydom(hur man nu stavar hennes namn...xD)

slutat as tidigt ^^

sen så åkte jag hem tillö tove och åt lunch igen då hennes mamma hade gjort mat :) vart med tove hela dan, pysslat, pratat massa, massa:9 Sen baka vi skones med äpple och kardemumma till mellis :3

nu e jag hemma...gör inget spec försöker fixa med fb album men det går åt helvette ela tiden -.-

nu ska jag väll sova :)



KISSIE!!!! <3<3<3<3<3<3

höhöhö, fuul soom faan va hon på nära håll, synd asså ;)


Kommentarer
Postat av: ln

hahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahah! Offta ni fotta er med KISSIE, vi träffa ju på henne på urban samma dag vi såg kenza!

2010-10-07 @ 14:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0