just nu skiter jag i det, skuter det framför mig, det blir en större och större hög för varje dag. men va fan, jag kan ju inte sånt här?!

shitt asså fan va länge sen det var asså, tänka sig....har fan svårt att kunna tänka tillbaka på den tiden

The Game – My Life

hörde denna låt för första gånger på 2-3 år sen idag alldeles nyss, jag lyssna på den hela tiden den betydde allt för mig, jag försod nog inte mycket, men den betydde något för mig, något som jag bestämde vad det var. när jag lyssna på denna kunde jag vara fri på något skumt sätt allt var som jag tänkte, vilket innebar om man tänkte skit va allt går fel så kunde man alltid lyssna på den och känna sig arg och ledsen men det var okej.

 men en sak som jag funderar på:
Hur kan man bara sluta lyssna på en låt som betyder så mycket för en och bara glömma den, glömma att lyssna på den, välja en annan antagligen inte så bra låt och trycka play på den i stället på mp3. ganska konstigt tycker jag, vist om man lyssnar sönder den och så, men jag tycker inte riktigt att det kan stämma för om det är en låt som man gillar värligt mycket, ska det inte gå att lyssna sönder den....

jag är jävligt glad att jag fick ett ryck och sökte på....



And I'm grindin until I'm tired
Cause they said you ain't grindin until you tired
So I'm grindin with my eyes wide, lookin to find
A way through the day, a life for the night
Dear Lord you done took so many of my people
I'm just wonderin why you haven't taken my life
(my life, my life)
Like what the hell am I doin right?
(doin right)
My life (my life, my life)

The Game – My Life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0