soon...

såååh idag har vi försökt hitta nån present till min kusin för vi ska på fira han imoron men vi hitta inget...så det får bli så kul som pengar...xD meen vi hitta en fin kofta till mig vit söt liten sak :p annars har jag väll slappat en hel del också :)

Imorgon är det ju första advent, så då blir det sjunga i kyrkan like always. :)

skit, då fyller jag år om 10 dagar! Och i år kan jag faktskt inte komma på en enda sak som jag önskar mig?! Är det fel med mig? Jag brukar ju göra milslånga listor, men inte i år. Jag önskar mig en shoppingrunda med mamma och en inrednigsrunda med pappa. Alltså inga bestämda saker riktikt, bara lite spånning på zara kläder...
men det kanske är bra, kanske börjar jag bli vuxen xD

jag har en liten grej jag ska göra hät på bloggen varje dag tills jul, det får ni se imoron! :p

H&M, Örebro

Två tjejer ~16 står och tittar på en Rolling Stones-tröja.
Tjej 1: Den här är snygg.
Tjej 2: Åh, den här har jag! Jag älskar Guns N' Roses!

hahah failade tjejer xD

Micke: Vad göru?
Micke: Hallåååå…svara
Micke: DIN MAMMA
Alexandra: Hur sa?
Micke: Din mamma är en tjockis ^_^
Alexandra: Jaså?
Micke: Birgitta är tjockast i stan
Alexandra: Det här är Birgitta, jag sitter på Alexandras dator och betalar räkningar.
Micke: ofta hehe
Alexandra: Ja Mikael det är jag. Jag får ringa och prata med Karin om det här!
Micke: :s
Micke: Men asså, ursäkta tusen ggr!! Förlåt jag skoja bara m Alex. ring inte min mamma
Alexandra: Det är för sent för det Mikael. Jag ringer henne nu på en gång.
Micke: Nej snälla jag gör va som helst
Alexandra: Då tycker jag att du kommer hit på lördag och klipper gräset sju på morgonen.
Micke: hmmm…ok!!1
Alexandra: Bra då ses vi i övermorgon.
Micke: OK :(

Micke är nu offline.

Alexandra: Nästa gång du loggar in så vill jag bara hälsa en sak. ÄGD!!!1 Mvh, Alexandra inte Bigitta

hahaah guud såå ägd :O
uvlyssnat alltid lika kul xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0