film in my <3

sååh har inte bloggat på år och dar menmen.
 
Såå här har vi lite stuff!

Fredag:
en stund i skolan sen gick jag hem och fixa mig och stack till ellen för att fira henne med middag sen åkte tjejgänget in till stan och såg harry potter, den va så jävla bra tycker jag! så see den! as kul också faktiskt xD plus att jag hade en as skön kille brevid mig som va ganska kul :p




Lördag:
Novemberfest!
jág var i skolan kl.09.00 för att laga mat för att min mamma tvinga mig, erik var också lika så tvingad men det var kul xD efter ett tag kom det lite fler personer:) sen var jag med sara, amanda och ellen hela dan dära typ det var trevlans<3

efter ett tag mötte jag upp moa, vi skulle gå på bio sen sova hos mig, vi hitta en film och åkte till stan(stockholmsflmfestival, jag fick ett gratis medlemskort yey! ^^) vi tog enj svenk som hette "Fyra år till" värka lite tråkig så där om poletik men det skulle ju vara en komedi så vi chansa! Jädrar vilken bra chansning as bra film! Jätte kul och klockren skratta as mycket och den var jätte söt också ^^
så samma med den: se den




så söta ^^


sen åkte vi hem och skulle värma på lite frystköttfärssås med pasta, smaka skit va bacon i euw :S ja va ändå inge hungrig xD sen leta vi igenom 3 kassar med dvds för att hitta jalllajalla men hitta den inte D: jag var bestämd att vi slkulle se den så pappa ladda hem den på ett kick och samma med den: se den om du inte sett den...den va skön ;D sen blev vi döh trötta vi snacka lite sen sov vi.

    

Söndag:

vi gick upp nike laga pankakor och sen åkte vi till skolan då jag hade ett pass på moronen i kassan. Sedan var jag ledig då hängde jag med sara, moa och panda en stund det var trevlans :) Men jag stack hem ganska tidigt palla inte va där hela tiden :/ nu e jag hemma bara och hänger.


såååh har min helg vart...ganska mycket väldigt bra film helt enkelt!

juste nytt najks album!
Ke$ha – Cannibal
yey!

Imoron och i övermoron har jag ingen skola alls, apa najz! :D

blev ett låångt inlägg detta nu ska jag sova :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0