sjuk :O

kul nu har man blivit förskyld och är tvungen att snyta sig var 30de sekund....-.- aja kul helg detta blir :/
imoron ska vi kanske bowla hella familjen och överraska pappa lite och baka tårta med :) jah kanske äntligen får se min mamma bowla! xD som jag har tjatat för att se henne bowla :p

något som gör sjukdagen bättre är att två HELT underbara låttålkningar från Petter har kommit på spotify, från pogramet "så mycket bättre" blev helt mållös när jag såg dem på tv :) sååå här e dem!

Ny tålkning: Petter – Dansa din djävul

orginal: Di Leva – Dansa din djävul

Ny tålkning: Petter – Stockholm i mitt hjärta

orginal: Lasse Berghagen – Stockholm I Mitt Hjärta

sååh bra nyvertioner! älskar dem, så de har jag lyssnat massa på idag :)

Godnatt
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0