Det är bara jag som har tagit tag i det här, ingen jävla person har sagt "Diana du borde göra en dystlexiutredning" det har bara varit" ja du stavar inte så bra, du har ju lite svårt för stavning..."

hej.

det är inte så lätt, "men ta bara tag i det ryck upp dig" lätt för dig att säga när du alldrig har haft svårt. Jag har ju problem fattar du inte det? att säga till mig att jag ska bli bättre försöka mer i engelska, matte och tyska, får jag inte ut ett skit av, mår bara sämmre får mig att gråta.

Det jobbigaste är att ingen riktigt förstår mig aldrig helt bara "jag kan tänka mig hur jobbigt det är"
men nej så är det inte....

imorgon ska jag till logopeden, jag hatar det vill fly till ifrån det. Det e kl.9.00 imon jag vet inte hur länge det e men vi får se om jag pallar gå till skolan om det e värt liksom...slutar jue tjugo över två endå...:3



aja det e tufft asså.

Laleh – Hide Away




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0