ULV :O

Jah vad ska man säga inte för att vara taskig men detta namn gjorde min dag xD Som ni ser så prova det en ny kille i min klass, och han heter ULV. Jaaah, som ett plus i kanten så är han polatre med Zeth och robin....kul -.- + att han är skum... aja det är i alla fall spännande att komma till skolan imoron :P

efter skolan rusa jag till tunnelbanan jag skulle träna med sara vi träffades på fridis och sen gick vi till friskis och svettis. Vi han med att snacka en stund innan passet vilket var trevligt :)

jag skulle ha pluggat idag men jag kliar i fela fejan (allergi) och neeh det funkar ju inte, fan nu ska jag sovA¨



haha fin bild :3

juste nu har vi äntligen hittat en tid att träna jag och isabele då kan vi äntligen boka ett gymintro! xD

1 december imorgon! :D chokladkalender her I come! ;3


Kommentarer
Postat av: Sara

yeey snacka e alltid trevligt :) btw såvill jag träffa katterna! :D<3

2010-12-01 @ 18:20:17
URL: http://saralangefors.devote.se/
Postat av: Diddi

jaah <3 det måste du väärkligen få göra! :D <3

2010-12-01 @ 19:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0