"Min mamma åker 6 mil till min lägenhet, för att ge mig frukost, varjedag."

hey!

seeeeeg dag i skolan....vi har jue matte period, det är inge kul för jag suger på matte, alltså är matte period mitt hellvette....aja

HAT TILL SNÖSLASK!

jah precis. jag skulle då träna efter skolan som jag alltid gör på tisdagar, dårå. Idag blev det bara med amanda, men vist tänkte vi på sari med ^^ efter en äventyrlig resa kom jag fram i alla fall till amanda :) det gick väll så där på passet men vi hade i alla fall varandra ;)

Juste det var en tjej där UTAN BYXOR! shit va e det med folk nu för tiden....2 gången säger jag bara xD

nu kan jag inte blogga mera, njenej. seeeees<3


love to you! <3

juste p.s! hey jag har tvivlat på din musiksmak men denna var inte dårlig du! ;D <3

Mumford & Sons – Sigh No More


Kommentarer
Postat av: Sara

Tänkte på er också :D<3

2010-11-10 @ 09:37:23
Postat av: Moa

vafan diddi tvivlar du `?? jag är besviken på dig ... Men aaa visst är den <3 <3 <3

2010-11-10 @ 22:51:43
URL: http://korkadtomoglad.blogg.se/
Postat av: Diddi

ocf att jag gör man måste vara på sin vakt, om ens nya polare har dårlig smak, är den nått att ha? ;)



nej jag tvivlar inte ^^ <3

2010-11-10 @ 23:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0