frustration!

Har vart och tränat med sari alltid lika trevlans <3

nu försöker jag plugga det går inge bra, jag blir så jävla arg på mig själv som inte kan, inte kan plugga hur svårt ska det vara, inte fan vet jag jag vet ingenting. Jag blir bara arg och besviken på detta, jag orkar inte med att det ska vara så svårt för mig, och inte för någon annan?!

aja jag kommer få sämsta betygen i hela skolan, jag vet det :/ men vad ska man göra, när man har det extra svårt?

något som gör det en gnutta är i alla fall Bo kaspers orkester <3

Bo Kaspers Orkester – Vi Kommer Aldrig Att Dö

Bo Kaspers Orkester – En Ny Skön Värld

men då blir man arg igen för att man måste ha premium för att lyssna på deras nya album " new orleans" skita dårligt! D:<

jag ska försöka possetivt men det e svårt det me >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0