Yey, wish me luck! ♥

Igår fick jag ett mail, som var från den där hår casting grejen och att de ville gärna veta mer om mig och sååh, så jag har gått vidare får se om det blir jag bah...vi får väll se och hoppas ^^ <3




Idag har jag pluggat massa, mja kanske inte massa men endå >.<
Sen grilla vi till lunch och sedan var det dax att gå till begitta för "förkläd Gud" vi öva från 17.oo och tills konseren var 19.oo fast det va fika också ^^ Det blev faktiskt rätt maffigt, men jag hade ingen anning om att orkestern skulle spela i mer än 3 kvart innan kören kom in! :O :( Men det var okej, och kyrkan var proppfull :P

Pendulum – In Silico ♥

Hampenberg – Love In Siberia - radio edit ♥♥♥

DJ Jean – DJ Jean - The Launch Relaunched

ATB – Don't Stop 

Tiga – You Gonna Want Me

La Bouche – Be My Lover

Corona – Baby Baby

Rob Mayth – Herz an Herz - Manian Radio Mix :3

Loove this music ^^ :p ♥

imoron e det skolaN och mitt p-häfte e extremt lamt xD hohoh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0