yey kläder ^^ ♥

TJO! jag e glaaad^^ jag har shoppat ^^ och mamman min var fett snäll, och är fortfarnade fascinerad av de bra betygen jag fick xD heh så vi åkte till V-by för att köpa lite kläder till resan, köpte en reserv vit tröja ifall jag skulle spilla på körtröjan, svarta byxor, ett par AS balla leggins som såg ut som jeans som var slitna och med "fickor" och allt sånt :P de var så coola så vi köpte dem fast de inte hade med saken att göra...:p en ÜbER söt klänning som var blå med vita prickar♥ ett par skor från vagabond, strumpor och trosor. Kort sagt jag e nöjd^^ efter att vi shoppat så köpte vi milkshake och åkte hem i bilen. I bilen kom soul sister och mamma sa att det lätt lite som ryback och drog på på högsta volym ;) och jag sjön med högt xD

Train – Hey, Soul Sister
 man blir såå glad och lycklig av den! :D


skor :3

nu ska jag äta en billys och dra mig till spåris för att gå på bio ;) ♥




Kommentarer
Postat av: Ellen

Vill se klänningen! Och legginsenXD (fin staving man har) <3

2010-05-07 @ 18:19:31
Postat av: Sara

Älskar den låten! Man blir verlkigen glad :D<3

2010-05-07 @ 21:42:06
URL: http://saralangefors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0