Why is life as it is?

Ojskipojski...nu har jag skrivit hela kvällen! :O och sitter ensam och funderar på livet som vanligt i ett mörkt hus med två datoren, min lilla till att lyssna på spotify och blogga+fejan den stora till att skriva på och titta på kläder xD
Jag kom faktiskt på en riktigt bra storie tycker jag i alla fall xD och jag tyckte det var smart och skönt att kunna använda sin favorit låt i texten och en annan favo också! :D

Thåström – Fanfanfan Är detta den bästa låten på denna jord, ja det är det.

Melissa Horn – Falla fritt så underbart vacker+ att den passar utmärkt i min text.

Om ni får läsa min novell, nepp det får ni inte xD...♥

Mupp så jävla typiskt, jag fråga mamma om festen och jag fick men sen var det ingen tydligen hur ska det då gå med min gitarrist! :O D: jaja det var ganska fail i alla fall :'(

Hur ska jag våga chansa om man inte kan falla fritt?

nu ks ajag sova sees

...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0