viste inte att det fanns så mycket tårar inom en! :'O

Asså filmen igår var extremt bra! och extremt sorlig. Och jag skojar inte men mina tårar rann under hela halva filmen. Min tröja blev blöt :'( men jag förstår inte hur folk kan as skratta när jag dör av gråt, det var inte alls kul i filmen då :'O när jag kom hem och lah mig grät jag tills jag sommna..:/

Idag har jag fölt med till v-by med mamma och nike nke köpte ett par skor och en bh, jag köpte en bh. Nike sa att jag kunde hänka på frosist kalas (lottas hund, som förövrigt är universums sötaste hund), så att vi kunde åka till stan sen. Men det tyckte jag lät mysko att jag skulle komma där och våldgästa kalaset xD Så jag och mamma åkte och handla på city gross, där fanns det gratis korv och dricka för alla barn, och jag fråga om jag var barn till killen, som var ganska söt faktiskt och han så klart jah :p Vi köpte 10 pinglassar och massa lösgodis, 5.90 hk! ganska bra ;)♥

Nu har jag städat även och tove kommer snart ♥


Moby – Wait For Me detta album är HELT underbart och jag älskar det värkligen vet inte hur många gånger jag har lyssnat på det idag...:P♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0