varför?

Har vart en najs och inte alls najs dag idag, min känslor är helt delade. Vi hade inte så många lektioner och vi va uta en massa. Men jag fick ig på matte prov, vilket inte känns så kul, jag försöker men det går ALLTID åt helvette! :( Men jag fick VG på tyskan :O rätt coolt får alltid g eller ig i det...:(

Jag blir både arg och ledsen, snälla du, tänk till lite innan du sårar en annan. :'( det kanske inte känns stor seriöst grej, men det tar i mitt hjärta något extermt mycket. men jag älskar dig endå så klart.

alldeles strax ska jag dra till kören det ska bli kul, men tove kommer inte idag :( MEEEEN på onsdag drar jag till spanien! :D yey

Melissa Horn – Lät du henne komma närmre så jävla sann. ♥

nu ska jag gå ♥


Kommentarer
Postat av: moa

förlåt

2010-05-06 @ 17:22:43
Postat av: Anonym

Om du menar de vi snacka om på vägen hem, du vet, så förlåt och jag skulle aldrig ta "det" från dig <3<3<3

2010-05-06 @ 19:57:19
Postat av: Diddi :3

mm det var det, oki bra :) <333



moa, du har inget att förlåta :P <3

2010-05-06 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0