heh lost!

Erlend Bratland – Lost jag seriöst älskar denna låt+ han ♥♥ jag vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den och gråtigt till den :/ ♥

Coldplay – Lost+ (with Jay-Z)


Katy Perry – Lost


Hejsan igen, GLÖM det jag sa om att jag åker på onsdag, det är på torsdag jag åker och kommer inte hem på söndan utan på måndan! Hohoh det känns bra att jag har koll på när jag ska utomlands....xD heh, kom på också att jag måste inhandla lite stuff in för resan också :s jaja får fixa det i helgen ^^

jah gillar han faktiskt mycket, rösta på han också förut, han har en så behaglig röst tycker jag :)
Andreas Johnson – We Can Work It Out

Andreas Johnson – Glorious

Imoron ska jag moa, ellen och annie på bio i kista xD på the last song! wie ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0